LIFE

Πως θα φτιάξουμε ένα υγιεινό “breakfast bowl” χωρίς πολλές θερμίδες

Όλα τα μυστικά για να ετοιμάσετε θρεπτικά breakfast bowl που μας γεμίζουν ενέργεια.

Από τη Βασιλική Λουιζίδη

Η νέα τάση της εποχής και συγκεκριμένα του υγιεινού πρωινού που κάνει θραύση στα social media, είναι τα πλούσια σε ενέργεια breakfast bowls. Εκτός όμως από την ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά που προσφέρουν, οι θερμίδες του μπορεί να αυξηθούν απότομα αν δεν προσέξει κανείς τις ποσότητες των υλικών που θα χρησιμοποιήσει.

1.Το πρώτο βήμα για το bowl είναι να επιλέξεις τα φρούτα που θα προσθέσεις. Δεν χρειάζεται να το παρακάνεις στη ποσότητα, μία κούπα κατεψυγμένων ή φρέσκων φρούτων επιλογής σου είναι αρκετή. Ακόμα για να εμπλουτίσεις το γεύμα σου με βιταμίνες και χρώμα μπορείς να προσθέσεις ½ κούπα από κάποιο λαχανικό όπως σπανάκι, καρότο, αγγούρι ή παντζάρι τα οποία έχουν ελάχιστες θερμίδες και θα δώσουν μια αίσθηση δροσιάς.

2. Έπειτα η προσθήκη του υγρού συστατικού! Μπορείς να επιλέξεις 1/2 κούπα νερό καρύδας, γάλα σόγιας, γάλα αμυγδάλου, φουντουκιού ή σοκολάτας φυτικό, άπαχο γιαούρτι ή ένα απλό άπαχο γάλα. Είναι καλύτερο να αποφύγεις τους χυμούς φρούτων ως υγρό συστατικό καθώς θα αυξήσουν περισσότερο τις θερμίδες.

3.Έπειτα μπορείς να προσθέσεις 1 κ.σ από βούτυρο καρπών όπως φυστικοβούτυρο ή ταχίνι ή κάποιο φυσικό γλυκαντικό όπως μέλι, σιρόπι σφενδάμου, σιρόπι αγαύης ή στέβια εάν θες να δώσεις μια πιο γλυκιά γεύση στο μείγμα.

4.Η βάση μας είναι έτοιμη και το τελευταίο και πιο σημαντικό βήμα είναι να προσθέσουμε τα “toppings”, τις γαρνιτούρες που θα δώσουν αυτή τη τσαχπινιά στο μπολ μας. Προτιμήστε να μην προσθέσετε πολλά έξτρα φρούτα εφόσον υπάρχουν ήδη μέσα στο μείγμα σας, βάλτε λίγες φέτες για διακόσμηση και χρώμα. Τα μπαχαρικά και τα μυρωδικά είναι ελεύθερα και πλούσια σε αντιοξειδωτικά, προσθέστε κανέλα, βανίλια, τζίντζερ, φύλλα δυόσμου και μέντας για ενίσχυση της γεύσης. Έπειτα από ξηρούς καρπούς, σπόρους (τσία, λιναρόσπορος, κλπ.) προσθέστε 1 κ.σ και τσιπς καρύδας ή μαύρης σοκολάτας.

Το μπολ σου είναι έτοιμο! Υγιεινό και με λίγες θερμίδες που μπορεί να αποτελέσει ένα πλήρες πρωινό γεύμα.