WELLNESS

20 διατροφικά tips από την Μάντη Περσάκη

Ποιος είπε ότι η σωστή διατροφή ξεκινά μόνο 2 μήνες πριν βγεις στην παραλία. Το Nou-pou.gr και η Μάντη Περσάκη από τα Pilate by Mandy σου δίνουν συμβουλές για να βελτιώσεις συνολικά τη διατροφή σου.

Από τα πρώτα πράγματα που καταφεύγουμε όταν δεν είμαστε καλά, νιώθουμε πιεσμένοι ή αγχωμένοι είναι αναμφισβήτητα το φαγητό. Κατά μεγάλο ποσοστό, η άσκηση μπορεί να βοηθήσει το σώμα μας και τη διάθεσή μας ακόμα και αν δεν προσέξουμε στο έπακρον τη διατροφή, αλλά αυτό σίγουρα όχι για πολύ. Σήμερα λοιπόν δίνουμε είκοσι tips που θα μας βοηθήσουν για τον καλύτερο συνδυασμό διατροφής και άσκησης για να δούμε καλύτερα αποτελέσματα.

1.    Προσπαθήστε να αφαιρέσετε οτιδήποτε ανθυγιεινό από το ψυγείο σας και από το χώρο εργασίας σας, ώστε να μην  έχετε πειρασμούς!

2.    Φροντίστε να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκαλάκι νερό για να υπάρχει πάντα σωστή ενυδάτωση του οργανισμού.

3.    Μη χάνετε γεύματα γιατί αυτό θα οδηγήσει σε χειρότερα αποτελέσματα. Πολλά και μικρά γεύματα.

4.    Μην χάνετε ποτέ το πρωινό σας γεύμα καθώς αυτό θα σας δώσει ενέργεια για όλη τη μέρα.

5.    Αποφύγετε τα αναψυκτικά και το αλκοόλ, προτιμήστε φυσικούς χυμούς, πράσινο τσάι και φυσικό χυμό ροδιού, λόγω των αντιοξειδωτικών ιδιοτήτων τους.

6.    Βάλτε στο καθημερινό σας πρόγραμμα φρούτα της αρεσκείας σας. Καλό θα είναι να μην ξεπερνούν τα 3 ημερησίως.

7.    Προτιμήστε για πρίν ή μετά την προπόνηση μια μπανάνα όπου περιέχει κάλιο, ασβέστιο, βιταμίνη Β6 και τρυπτοφάνη. Θα σας βοηθήσει για την αποφυγή κραμπών καθώς και την ομαλή λειτουργία του νευρικού συστήματος.

8.    ‘Εχετε πάντα μαζί σας μια χούφτα ξηρών καρπών, τροφοδοτούν τον εγκέφαλο με ω-3  και ω-6 λιπαρά, οξέα, κάλιο, μαγνήσιο, φώσφορο και σίδηρο.

9.    Σε περίπτωση που θέλετε κάτι γλυκό προτιμήστε τη μαύρη σοκολάτα, περιέχει μαγνήσιο που είναι το πιο ισχυρό αντι-στρές. Προκαλεί αίσθημα ευεξίας.

10.    Αποφύγετε τους υδατάνθρακες το βράδυ διότι οι υδατάνθρακες κατά τη διάρκεια  της ημέρας μπορούν να μετατραπούν σε ενέργεια ενώ το βράδυ που κοιμόμαστε σε λίπος!

11.    Προτιμήστε να πίνετε τον καφέ σας με στέβια ή μαύρη ζάχαρη.

12.    Για μια ώρα μετά την προπόνηση το ιδανικό είναι να αποφύγουμε οποιοδήποτε γεύμα διότι  σε αυτό το διάστημα γίνονται οι περισσότερες καύσεις.

13.    Χρησιμοποιήστε μπαχαρικά αντί για αλάτι διότι το αλάτι κάνει κατακράτηση υγρών. Τα μπαχαρικά δίνουν γεύση στο φαγητό και αυξάνουν το μεταβολισμό.

14.    Αποφύγετε τους  λιποδιαλύτες σε μορφή σκευασμάτων διότι επιβαρύνουν το συκώτι και προτιμήστε φυσικούς τρόπους λιποδιάλυσης.

15.    Μην στερείστε κανένα φαγητό που σας αρέσει, απλά να έχετε μέτρο και να τρώτε σωστές ώρες και σε λογικές ποσότητες.

16.    Προσέχετε τους συνδυασμούς στην καθημερινή σας διατροφή διότι αυτό είναι που μας παχαίνει περισσότερο . Για παράδειγμα σε καμία περίπτωση  μην συνδυάζεται μακαρόνια με ψωμί!

17.    Προτιμήστε προϊόντα ολικής αλέσεως λόγω του ότι είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

18.    Μια με δύο φορές την εβδομάδα βάλτε το ψάρι στη διατροφή σας  διότι είναι πλούσιο σε ω-3 λιπαρά.

19.    Αποφύγετε τις express δίαιτες λόγω του ότι το ίδιο express θα ξαναπάρετε τα κιλά!!!

20.    Σε περίπτωση που κάνετε καθημερινά προπόνηση και είστε σε γενικές γραμμές σωστοί με τη διατροφή σας δώστε μια μέρα ελεύθερη στον εαυτό σας και από διατροφή και από άσκηση διότι είναι εξίσου σημαντικό να μην πιεζόμαστε και να ξεκουράζουμε τον οργανισμό μας.

Η Μάντη Περσάκη είναι ιδιοκτήτρια των Pilates by Mandy στο Ελληνικό, τον Άλιμο και το Παλαιό Φάληρο. Μπορείς να μαθαίνεις περισσότερα για εκείνη από το προσωπικό της site και από την σελίδα της στο Facebook.