WELLNESS

Πως να απαλλαγούμε από τα κιλά των εορτών

Τι πρέπει να κάνουμε για να χάσουμε τα κιλά των γιορτών; Η διατροφολόγος- διαιτολόγος Γεωργία Ζιώγου μας δίνει χρήσιμες συμβουλές.

Γιορτές ήταν και πέρασαν! Όμως, στους περισσότερους από μας άφησαν λίγα κιλάκια παραπάνω που τώρα επιθυμούμε να πετάξουμε.

Η διατροφολόγος- διαιτολόγος Γεωργία Ζιώγου θα μας δώσει tips πως να φύγουν τα κιλά των γιορτών. Και όπως αναφέρει η ίδια: “Τρία απλά πράγματα είναι αυτά που θα μας βάλουν σε ρυθμό απώλειας”.

1. Κατανάλωση νερού

Η κατάλληλη ποσότητα νερού είναι σύμμαχος όχι μόνο για την απώλεια κιλών αλλά και για την αποφυγή προβλημάτων υγείας όπως, πέτρες στους νεφρούς, ουρολοιμώξεις, πέτρες στη χολή, αφυδάτωση και πρόωρη γήρανση. Το νερό είναι ο βασικός διαλύτης του οργανισμού μας και το μέσο αποβολής των μεταβολικών προϊόντων, είναι λοιπόν απαραίτητο σε τέτοια ποσότητα ώστε να μην παραμένουν και συσσωρεύονται στο σώμα μας μεταβολικά προϊόντα. Συμβουλή: καταλαβαίνετε ότι ενυδατώνεστε αρκετά όταν τα ούρα σας είναι σχεδόν διάφανα.

2. Περιορισμός κατανάλωσης τροφής

Δεν υπάρχει κανένα τρόφιμο που να μην έχει θερμίδες. Η απώλεια κιλών είναι θέμα ενεργειακού ισοζυγίου. Για να έχουμε απώλεια κιλών, το ενεργειακό ισοζύγιο πρέπει να είναι αρνητικό άρα αυτά που προσλαμβάνουμε πρέπει να είναι λιγότερα από αυτά που “καίμε”. Με αυτό τον τρόπο, το θερμιδικό κενό καλύπτεται από τα αποθέματα ενέργειας, τα οποία δεν είναι άλλα από το λίπος. Όμως υπάρχουν τρόφιμα που επηρεάζουν την υγεία μας και τα επίπεδα των ορμονών μας, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να ελέγξουμε την όρεξη μας ή την ανάγκη μας για γλυκά και φαγητό. Συμβουλή: αποφεύγετε τηγανιτά, αλκοόλ, γλυκά και περιορίστε στις 4 μερίδες ημερησίως την κατανάλωση υδατανθράκων (1 μερίδα υδατανθράκων= 1/2 φλ. ζυμαρικά ολικής αλέσεως= 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως= 1/3 φλ. Ρύζι= 3 μικρά κομμάτια πατάτες )

3. Αύξηση σωματικής δραστηριότητας

Εντάξει το χειμώνα πάντα μας πιάνει μια τεμπελιά, προτιμάμε τον καναπέ και την τηλεόραση. Όμως, έφτασε η στιγμή  να πετάξουμε τα σκεπάσματα, γιατί όταν μειώνουμε τη σωματική μας δραστηριότητα αυτό έχει αντίκτυπο στο σώμα μας, καθώς μειώνεται η δαπάνη ενέργειας και μειώνεται και ο μυϊκός τόνος. Ενεργειακά μεταβολικός ιστός (αυτός δηλαδή που καίει θερμίδες)είναι ο μυϊκός ιστός. Ο μυϊκός ιστός για να είναι δραστήριος πρέπει να είναι σε εγρήγορση και αυτό γίνεται μόνο με τη σωματική δραστηριότητα. Σχεδιάστε ένα πρόγραμμα εκγύμνασης που σας ταιριάζει για να μπορέσετε να το εφαρμόσετε σε συστηματική  βάση.

Για  μακροπρόθεσμα και βέλτιστα αποτελέσματα καλό είναι να απευθυνθείτε σε ένα διαιτολόγο- διατροφολόγο ώστε να σας βοηθήσει όχι μόνο στην απώλεια των περιττών κιλών αλλά στη συντήρηση του ιδανικού σας βάρους. Στόχος είναι η πρόληψη και η θωράκιση της υγείας σας.

Πληροφορίες

Γεωργία Ζιώγου, Κέντρο Διατροφικής Αγωγής NewMe, I. Μεταξά 16, +30 215 5015948 , +30 698 4510753