WELLNESS

Πήρες κιλά στις διακοπές; 10 tips για να ξαναβρείς τον εαυτό σου σε 14 μέρες

Οι συμβουλές της Κλινικής Διαιτολόγου – Διατροφολόγου Έλενας Κούβδου για να δούμε μέσα σε δύο εβδομάδες να επιστρέφει από τις διακοπές και η σιλουέτα μας.

Μήπως έχεις γυρίσει πρόσφατα από τις διακοπές σου και η σιλουέτα που με τόσο κόπο έχτιζες όλο το χειμώνα αγνοείται μετά από μερικές μέρες χαλάρωσης;  Λίγο το παραπάνω αλκοόλ, λίγο το τσιμπολόγημα και το ακατάστατο πρόγραμμα των διακοπών και τα αποτελέσματα είναι πια εμφανή!

Θα χρειαστεί μόνο να ακολουθήσεις 10 tips και σε 14 ημέρες η σιλουέτα σου θα επιστρέψει κι εκείνη από τις διακοπές της:

  1. Απόφυγε απλούς υδατάνθρακες (και όταν λέμε απλούς υδατάνθρακες εννοούμε λευκά προϊόντα, ζάχαρη , ψωμί, ζυμαρικά). Τα προϊόντα αυτά είναι υπεύθυνα σε μεγάλο βαθμό για την αύξηση του βάρους. Προτίμησε στο εβδομαδιαίο σου μενού προϊόντα ολικής, όσπρια και αμυλούχα λαχανικά.
  2. Αύξησε την κατανάλωση λαχανικών. Γέμισε ένα μεγάλο μπολ σαλάτα και συνόδευσε το γεύμα σου. Θα μειώσεις με αυτό τον τρόπο την ποσότητα του γεύματος που καταναλώνεις ενώ ταυτόχρονα θα προσφέρεις στο σώμα σου ενυδάτωση και θρεπτικά συστατικά που σίγουρα τα έχει πολύ ανάγκη.
  3. Βάλε τα φρούτα στο παιχνίδι. Δεν είναι λύση να χάνεις ενδιάμεσα γεύματα όπως το δεκατιανό και το απογευματινό, αυτό θα σε οδηγήσει σε μεγαλύτερη πείνα. Βάλε 1 φρούτο σε κάθε ενδιάμεσο γεύμα και θα δεις, θα κάνει την διαφορά.
  4. Πιες πολύ νερό. Το νερό που μας αντιστοιχεί είναι περίπου το 3% του βάρους μας. Υπολόγισε πόσο σου αντιστοιχεί και βοήθησε με αυτό τον τρόπο το σώμα σου να ενυδατωθεί και να αποβάλει περιττά πρηξίματα.
  5. Άσκηση, άσκηση και πάλι άσκηση! Όσο πιο γρήγορα επανέλθεις στην ρουτίνα της γυμναστικής σου, τόσο πιο εύκολο θα είναι για το σώμα σου να αποκτήσει την φυσική κατάσταση που είχε. Γι’ αυτό ξεκίνα ΤΩΡΑ!
  6. Απόφυγε τρόφιμα που περιέχουν πολύ αλάτι (έτοιμα dressings , sauce , αρτοσκευάσματα, κύβους λαχανικών και ζωμών, έτοιμο φαγητό απ΄έξω). Επίσης μείωσε την ποσότητα του πρόσθετου αλατιού κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος ή αν το αντέχεις απόφυγέ το εντελώς για λίγες μέρες.
  7. Αποτοξίνωση σημαίνει No-Alcohol για τουλάχιστον 14 ημέρες ειδικά αν έχεις υπερβάλει στις διακοπές σου.
  8. Πες όχι για 14 ημέρες στη ζάχαρη. Μπες στο challenge και απόκλεισε οποιαδήποτε πηγή ζάχαρης, η οποία, πίστεψέ με, κρύβεται καλά!
  9. Απόφυγε αναψυκτικά και χυμούς. Κρύβουν θερμίδες και δεν σου προσφέρουν τίποτα.
  10. Μείωσε την ποσότητα του βραδινού σου. Τα βράδια είναι το «κλειδί» αν θέλεις να χάσεις βάρος. Φτιάξε μια δροσερή και ευφάνταστη σαλάτα και ικανοποίησε έτσι τον ουρανίσκο σου.

Και να θυμάσαι, όσο πιο γρήγορα μπεις στη διαδικασία να επαναφέρεις το σώμα σου τόσο πιο εύκολα αυτό θα υπακούσει!

Έλενα Κούβδου Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Διαιτολογικό Γραφείο: Πλαστήρα 12 , Βούλα
Τηλ.2155100311
Απόφοιτος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Master Practicioner in Eating Disorders
Παγκόσμια πρωταθλήτρια  Υδατοσφαίρισης
Συνεργάτης Κολυμβητικής Ομοσπονδίας Ελλάδος
Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης: site dietproject.gr /Instagram: helenakouvdou_dietproject / facebook:Diet Project