NEWSROOM

«Greek Summer is a state of mind»: Το σποτ της φετινής καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό

Το spot για την προώθηση του τουρισμού το φετινό καλοκαίρι παρουσιάστηκε στην Αίγλη Ζαππείου.

Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο Ήλιος και Θάλασσα. «Greek Summer is a state of Mind». Αυτό είναι το νέο μήνυμα για τον ελληνικό τουρισμό, όπως αυτό παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση για την παρουσίαση της νέας καμπάνιας επικοινωνίας της Ελλάδας στις αγορές του κόσμου. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Πέμπτης στην Αίγλη Ζαππείου.

Παρών στην εκδήλωση ήταν και ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος μεταξύ άλλων σχολίασε: «Φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από ό,τι περιμέναμε. Και το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό από αυτό που σχεδιάζαμε».

Διαφορετική από αυτή άλλων ετών είναι και η καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό, που πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία του υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και σχεδιάστηκε από την Marketing Greece και τον Steve Vranakis, Chief Creative Officer της ελληνικής κυβέρνησης. Η Marketing Greece ανέλαβε το κόστος της υλοποίησής της παρέχοντας τα πνευματικά δικαιώματα στην ελληνική κυβέρνηση.

«Να είσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς, να συνδέεσαι με τη φύση, να νιώθεις ελεύθερος. Αυτό είναι το ελληνικό καλοκαίρι».

 

Δείτε το βίντεο: