ΟΜΟΡΦΙΑ

Στο Salon De La Poupee «φροντίζουμε τον εαυτό μας, αλλά τηρούμε τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας»

Το νέο σλόγκαν του κομμωτηρίου αντικατοπτρίζει πλήρως και την καινούργια καθημερινότητα που η ιδιοκτήτριά του και οι συνεργάτες της καλούνται να αντιμετωπίσουν, παραμένοντας όπως εξηγεί η ίδια, όχι μόνο ασφαλείς αλλά και δημιουργικοί.

Από τις 4 Μαΐου, η Ειρήνη Νικολακοπούλου και οι συνεργάτες της στο Salon de la Poupee στο Ελληνικό έχουν επιστρέψει στα πόστα τους προσπαθώντας να εξυπηρετήσουν την πελατεία του κομμωτηρίου υπό νέες -αρκετά διαφορετικές από ό,τι ίσχυε μέχρι πρόσφατα- συνθήκες.

Όπως εξηγεί η Ειρήνη, «το lockdown ήταν ένα μεγάλο σοκ συνοδευόμενο από άγχος και αγωνία για την κάθε μέρα. Κληθήκαμε να βαδίσουμε μια οδό αβεβαιότητας και άγνοιας ως προς το τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε, την έκθεση όλων μας σε έναν αόρατο κίνδυνο. Ένα επιπρόσθετο άγχος μου ήταν και είναι οι υποχρεώσεις απέναντι στους συνεργάτες μου, διότι μπορεί να πάρθηκαν βραχυπρόθεσμα μέτρα εγκαίρως για τη στήριξη των υπαλλήλων, κανείς όμως δεν μπορεί να εγγυηθεί τον οικονομικό αντίκτυπο που μπορεί να έχει αυτό το πρωτόγνωρο γεγονός στην αγορά αλλά και στο επάγγελμά μας. Η φύση της δουλείας μας απαιτεί καθημερινή επαφή και μπορώ να σας βεβαιώσω πως ζούμε μια νέα πραγματικότητα».

Προκειμένου να τηρηθούν οι προβλεπόμενες αποστάσεις μεταξύ των θέσεων εργασίας, το κομμωτήριο προχώρησε σε κάποιες αλλαγές στον χώρο, ενώ από την πρώτη μέρα της επαναλειτουργίας του τηρούνται ευλαβικά τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας: «Το σλόγκαν μας είναι “φροντίζουμε τον εαυτό μας αλλά τηρούμε τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας!” Κάναμε  ολική απολύμανση του χώρου, ο εξοπλισμός  απολυμαίνεται  και αποστειρώνεται πριν τη χρήση σε κάθε πελάτη. Ενημερώσαμε τους πελάτες μας σχετικά με τον νέο τρόπο λειτουργίας του κομμωτηρίου, την τήρηση των ραντεβού, τη χρήση αντισηπτικού διαλείμματος, μάσκας και γαντιών, καθώς και για την τήρηση των αποστάσεων. Επιπλέον, δεν προσφέρουμε καφέ ή περιοδικά, περιορίσαμε τον αριθμό των πελατών στον χώρο, απομονώσαμε τις θέσεις εργασίας και προσφέρουμε ενημέρωση στους πελάτες μας μέσω των social media συνεχώς».

Πρακτικά, πόσο έχει αλλάξει λοιπόν ο τρόπος δουλειάς τους; Όπως εξηγεί η Ειρήνη Νικολακοπούλου, «τα νέα μέτρα έχουν επηρεάσει σημαντικά την παραγωγικότητα καθώς πολλές υπηρεσίες γίνονται πιο αργά και ο αριθμός των ανθρώπων στο χώρο είναι σαφώς μικρότερος προς αποφυγήν του συνωστισμού.  Το μεγάλο στοίχημα σε όλο αυτό για μένα και την ομάδα μου είναι, ενώ δουλεύουμε σε ένα εντελώς αποστειρωμένο περιβάλλον, να παραμένουμε δημιουργικοί!».

Όσο για το πρώτο ελεύθερο ραντεβού αυτή τη στιγμή: «Υπάρχει μια μικρή αναμονή ανάλογα με την υπηρεσία που χρειάζεται ο κάθε πελάτης και προσπαθούμε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες όλων. Θα θέλαμε, πάντως, να ευχαριστήσουμε  όλους τους φίλους του Salon De La Poupee, για την υπομονή και τη συνεργασία τους για την υλοποίηση των νέων μέτρων και να τους  διαβεβαιώσουμε πως στον χώρο μας τηρούνται όλοι οι κανόνες υγιεινής ώστε να μπορούν να απολαύσουν όλες τις υπηρεσίες μας με τη μέγιστη ασφάλεια».